פיתוח מנהיגות בניהול

שלום לכם . שמי שמחה לוין , מהמומחיות המובילות בארץ לאימון מנהלים ופיתוח מנהיגות  

יועצת ארגונית ,  מחברת של ספרי הדרכה וערכות הדרכה ומשחק

 " להפוך חלום למציאות " והכוכב שבפנים " .

אני שמחה על האפשרות לקיים אתכם שיחה כמעט אישית .

אני מאמינה שתכניות למנהלים צריכות להיות מותאמות לכל ארגון בהתאם לאופי התרבות הארגונית בה הוא פועל וגם להתאים למנהיגות עתידנית של העולם החדש . התכניות שלנו מתאימות למי שרוצה לעבור על עצמו תהליך של שינוי בצורה חוויתית , חדשנית פרקטית כך שיוכל ליישם את הכלים הנרכשים בארגון שלו .

אני מאמינה שמנהלים טובים הם מנהיגים חיוביים ומנהיגות חיובית זה משהו שאפשר לפתח, להרחיב ולשכלל  . השליחות שלי היא לעזור למנהלים  להדליק את האור  , להוות מודל של השראה לכפיפים שלהם , לנהל  בחיוביות , לאפשר לעובדים להפיק  מעצמם את המקסימום כדי לחיות חיים משמעותיים ומספקים .

אני חיה ונושמת את החלום מעל שני עשורים ויש כבר עשרות אלפי אנשים שלהם עזרתי לעשות שינוי ולהפוך את הרעיונות שלהם למציאות והם מעידים על כך .זו גם הסיבה שהקמתי את מכללת הבוטיק כישורים – קישורים כשהייתי רק בת 32 , כדי להגשים את החלום שלי ושלך .

לכל בית ספר לאימון יש " אני מאמין משלו , גישה משלו, מתודולוגיה משלו , תפיסת חיים וסגנון משלו לגבי פיתוח מנהלים ומנהיגות בניהול  . לכן פיתחתי את מודל כוכב שמציג אסטרטגיה להצלחה בארגון : המודל מורכב משני משולשים המשלבים את הניהול והמנהיגות כבסיס להצלחה : המשולש הראשון מדבר על ניהול אפקטיבי : הצבת מטרה , תרגום לאסטרטגיה ושימוש במשאבים כגון : זמן, כסף, רישות . המשולש השני מדבר על מנהיגות אישית : פיתוח ושכלול תכונות וחזקות אישיים , מודעות לניהול רגשי, והכרה באמונות הסמויות והגלויות המנהלות אותנו .  

השיטה שלנו מיועדת לאנשים שמוכנים לעשות תהליך אישי וקבוצתי – שינוי מבפנים החוצה .אנחנו עושים זאת בקבוצות קטנות , אינטימיות , איכותיות , במקום עם אנרגיה טובה ובעקר יש לנו תוצאות יוצאות מגדר הרגיל שמניעות אנשים לעשות שינוי .בנוסף הכלי הייחודי שלנו – הוא אימון בחממות קטנות שבהם כל 5 אנשים מקבלים מאמנת מוסמכת .

מה אנחנו מציעים בתחום הנהולי?

תכניות לעתודה נהולית , פיתוח מנהלים כמנטורים, הכנה למכרזים ולראיונות לתפקידים בכירים , קורסי שיווק עצמי, סדנאות סטורי טלינג , מיומנויות הנחית קבוצות למנהלים כראשי צוותים, קורסים לפיתוח מנהלים, המנהל כמאמן, ארגז כלים מתחום האימון לשירות המנהל, ניהול חיובי על פי תפיסת הפסיכולוגיה החיובית ומדעי האושר, מנהיגות בניהול ועוד ועוד…
כל תכנית מגובשת בהתאם למיפוי צרכים מוקדם בארגון או החברה .

קורס לעתודה ניהולית

קורס המיועד לעובדים בעלי פוטנציאל ניהולי .

לכל ארגון ולכל חברה יש אינטרס מערכתי לפתח ולשמר את העובדים ובעלי התפקידים שהם בעלי כשרונות וכישורים יוצאים מגדר הרגיל (talents)

פיתוח התכנית לעתודה ניהולית נעשית בשיתוף עם הלקוחות והיא כוללת בניית מרכז הערכה ייחודי בתוך הארגון לזהוי הטאלנטים ,ואימון קבוצתי ואישי של חברי העתודה עד להגעה לתוצאות . כל זאת לפי מודל כוכב .

לכן בחלק הראשון של התכנית שלנו , שאליה מתקבלים רק אנשים שעברו מרכז הערכה , אנחנו נותנים לכם הרבה מאוד כלים , ליווי ותמיכה אישית וקבוצתית שיבטיחו שהדברים שתקועים אצלכם יתחילו לזוז ושתגיעו לתוצאות חדשות :

  • תצאו עם הרגשה של עוצמה אישית והביטחון העצמי שלכם יעלה
  • מחסומים ומכשולים שעומדים בפניכם יוסרו
  • תפיסת המציאות הפנימית והחיצונית שלכם תשתנה
  • קבלת ההחלטות שלכם תהייה מדויקת יותר ונכונה יותר
  • מערכות היחסים שלכם ישתפרו
  • הרגשת התקיעות המקצועית ו/או האישית תעלם
  • הדרך להגשמת החלומות שלכם כמנהלים תיפתח ובגדול

וזוהי רק ההתחלה …

כי בחלקו השני של הקורס נלמד אתכם איך לחולל את אותו שינוי מדהים שעברתם בעצמכם גם אצל אחרים כמנהלים .

כל מה שאתם צריכים זה רק למלא את הטופס ולעשות את הצעד הראשון

נשמח לענות לכם על כל שאלה

השאירו פרטים בטופס או צרו איתנו קשר: 050-281-2825

קורס להכשרת מנהלים כמנטורים

תפיסת הניהול החדשה תופסת את המנהל כמנטור – מנהל אשר הגיע להשגים, תוצאות והצלחות  ותפקידו להוביל אחרים בדרך אל ההצלחה

מנטור הוא אדם המשמש כיועץ בעל ניסיון עשיר בתחום התמחותו , מדריך , מאמן ומלווה לשינוי ופריצות דרך .

מינטור – זהו תהליך , פעולה של חניכה , ליווי , הדרכה, תמיכה ,הכוונה , אימון , קואוצינג .

המינטור מבוסס במידה רבה על אנשים שהם בעצמם מודל לחיקוי ומהווים בסיפור החיים שלהם השראה לאחרים ולכן בכוח אישיותם הם יכולים לשמש מנטורים .

הכלים של המינטור הם כלים מתחום האימון – הקואוצינג והייחוד של התכנית שלנו להכשרת מנהלים כמנטורים היא בשילוב הפסיכולוגיה החיובית בניהול ביחד  עם כלים מתקדמים מעולם האימון  .

תפקיד המנטור להביא את העובדים שלו לפריצת דרך ולשבירת תקרת הזכוכית בחיים המקצועיים ובקריירה שלהם .

זוהי תכנית חדשנית, מקורית וראשונה מסוגה בארץ . בארה"ב תכניות של הכשרת אנשי מקצוע על פי גישת הניהול החיובי  פועלת ובגדול . בארץ אנחנו במכללת כישורים- קישורים חלוצים ומובילים . זהו פרי פיתוח של מכללת כישורים- קישורים , המכללה המובילה בארץ להכשרת מנהיגות בניהול, קואוצ'ינג  , בהובלתה של שמחה לוין , סופר מנטורית , יועצת ארגונית , מרצה ומחברת ספרי אימון והדרכה . התכנית הזאת עונה על צורך וביקוש גדולים מאוד . לתכנית מנהלים כמנטורים מתאימים במיוחד מנהלים  שבאישיותם מהוויים  מודל להשראה ומודל לחיקוי .

מה המיוחד בתכנית שלנו ?

ביסוד התפיסה של הקורס עומדת תפיסת המנהיגות החיובית בניהול החיים בכלל ובעסקים ובניהול בפרט . הייחוד של התכנית שלנו  היא בסינתזה של תפיסת הפסיכולוגיה החיובית יחד עם כלים מתחום האימון לשינוי , חשיבה תוצאתית  ומנהיגות בניהול קריירה וניהול עסקי מתקדם מהארץ ומהעולם .

תפיסת הפסיכולוגיה החיובית החדשה אומרת שכל אדם  חייב לפתח כושר מנהיגות אישי , יכולת הנעת אנשים ומיומנויות תקשורת ויחסי אנוש בעבודה ובחיים בכלל ולעשות שינוי מבפנים החוצה .

תהליכי מנטורינג על פי גישת הניהול החיובי מגבירים :

  1. רגשות חיוביים – מגבירי חיוביות
  2. שמים דגש על חוזקות ,במקום חולשות .
  3. חוקרים לעומק התנהגות שמביאה להצלחה (במקום התנהגות שמביאה לכישלון ) .

בשורה תחתונה תפקיד המנהל כמנטור לפי גישת הניהול החיובי היא לגרום לאנשים לעשות שינוי בתפיסת החיים שלהם : להיות מאושרים, שבעי רצון ופרודוקטיביים יותר בעבודה , בעסקים , במערכות יחסים .

חשוב לציין שפסיכולוגיה חיובית היא לא חשיבה חיובית – זה לא תחום רוחני לפיו "חשוב חיובי ותיצור מציאות חיובית " .זו לא גישה רוחנית של העידן החדש  אלא גישה מחקרית, גישה אקדמית מבוססת מחקר לצד כלים וטכניקות מאוד מעשיות  .

מסגרת והיקף תהליך המנטורינג 

מסגרת התכנית נקבעת בהתאם לצרכי הארגון או החברה על פי מיפוי צרכים מוקדם .

הכנה למכרזים ולראיונות קבלה פנים ארגוניים

בצענו אינספור סדנאות הכנה למכרזים ולראיונות עבודה . הסדנאות נבנות ביחד עם הארגון ובמהלכם אנחנו משתמשים במכרזים ישנים על מנת לבצע סימולציות ומשחקי תפקיד . רבים מהעובדים שעברו את הסדנאות שלנו הצליחו לעבור לתפקידים בכירים יותר . הסדנאות כוללות : תפיסת תפקיד , ניהול קריירה , שיווק עצמי, סטורי טלינג , טיפול בהתנגדויות , משחקי תפקיד ועוד .

קורסים לשיווק עצמי ושיווק רעיונות

מנהלים בכל דרג ובכל ארגון נדרשים היום למיומנויות של שיווק עצמי ושיווק רעיונות בתוך סביבה תחרותית ומשתנה תדיר . אנחנו מלמדים מנהלים לשווק את עצמם בצורה אפקטיבית תוך שימוש בכלים מתקדמים לשיווק ויישום אסטרטגיה שיווקית לבידול, מיתוג אישי והנגשת מיומנויות של דיבור משכנע בפני קהלי יעד שונים . כולל סדנאות לסטורי טליינג – איך לספר סיפור אישי בצורה אפקטיבית .